Naročanje
Odpoved termina pregleda
Odpoved termina pregleda
Termin pregleda lahko odpove bolnik ali v njegovem imenu njegov ožji družinski član:
- brez navajanja razlogov: najpozneje deset dni pred izvedbo zdravstvene storitve, in sicer le enkrat v okviru iste napotitve in le v okviru napotitve s stopnjo nujnosti hitro ali redno;
- poznejša odpoved, je mogoča le iz objektivnih razlogov in mora biti v pisni obliki. Objektivni razlogi so:
- nepričakovana hospitalizacija bolnika ali ožjega družinskega člana, ki onemogoča njegov prihod na termin ali izvedbo zdravstvene storitve;
- nenadna bolezen, poškodba ali zdravstveno stanje bolnika ali ožjega družinskega člana, ki onemogoča njegov prihod na termin ali izvedbo zdravstvene storitve;
- smrt ožjega družinskega člana bolnika (v navedenem primeru ne veljajo omejitve glede odpovedi termina le enkrat v okviru iste napotitve in napotitve v okviru stopnje nujnosti hitro ali redno).
- po preteku 30 dni od termina odpoved ni mogoča niti v primeru bolnikovih objektivnih razlogov.
Kakšne so posledice, če termina ne odpovem:
- če bolnik ne pride na termin in termina ne odpove (neopravičena odsotnost), se ga črta s čakalnega seznama in napotna listina preneha veljati. Če je bolnik neupravičeno odsoten na enem izmed terminov v okviru iste napotitve, se zdravstvena obravnava v okviru te napotitve konča.
Ponovna uvrstitev na čakalni seznam pri istem izvajalcu zdravstvene dejavnosti za isto vrsto zdravstvene storitve:
- po poteku treh mesecev od termina, na katerem je bil neopravičeno odsoten. Navedeni rok se ne upošteva, če izvajalec zdravstvene dejavnosti presodi, da bi taka omejitev neposredno ogrožala bolnikovo zdravstveno stanje ali zdravstveno obravnavo.
Vljudno vas prosimo, da nam vse spremembe terminov (odjava, odsotnost,…) sporočite na telefonsko številko 080 29 00 ali po elektronski pošti klicnicenter(at)onko-i.si
Vnaprej se vam zahvaljujemo za razumevanje in spoštovanje določil, saj bo na ta način izvajanje zdravstvenih storitev potekalo čimbolj tekoče.