Kakovost v zdravstvu je zagotavljanje primerne zdravstvene oskrbe in težnja k nenehnemu izboljševanju le-te. Je proces, ki je vpleten v vsakdanje delo v zdravstvu.
Po vstopu v Evropsko unijo smo v Sloveniji pričeli s sistemskim pristopom h kakovosti in varnosti v zdravstvu. Osnova tega pristopa je oblikovanje meril ter merjenje in dokumentiranje procesov v zdravstvenih ustanovah, ki vplivajo na kakovost zdravstvene oskrbe.
Na Onkološkem inštitutu od leta 2006 delujeta Odbor in Komisija za kakovost, katerih člani so predstavniki različnih strokovnih področij na Onkološkem inštitutu Ljubljana. Njihova osnovna naloga je nadzor in izboljševanje delovnih procesov, ki vplivajo na kakovost dela in varnost bolnikov, njihovih svojcev ter zaposlenih.
Sestava bolnišničnega odbora za kakovost:
Sestava komisije za kakovost:
Na področju kakovosti in varnosti oskrbe bolnikov deluje tudi Služba za kakovost, njena naloga pa je izvajanje sklepov Odbora in Komisije za kakovost in koordinacija procesa dela.
Rezultati Nacionalne ankete o izkušnjah odraslih pacientov v akutni bolnišnici 2014
Poročilo o rezultatih nacionalne ankete o izkušnjah odraslih pacientov v akutni bolnišnici 2012
Rezultati Nacionalne ankete o izkušnjah odraslih pacientov v akutni bolnišnici za leto 2012
Poročilo o rezultatih ankete 2010
Poročilo o rezultatih ankete 2008 (doc, 68.00 K)
Rezultati ankete 2008 (pdf, 257.60 Kb)